ا

ثـاقـب زهـرا

برکه ای در همین نزدیکی ست
با نیلوفری در آن
در انتظار دیدار ساحل
آه
چه انتظاری عبث
هرگز نشود این دیدار
تا زمانی که اشک برگهایش در برکه جاریست
نرسد به ساحل

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندها
حدیث موضوعی

تعبیر خواب آنلاین


  • انجمن

  • استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    فال حافظ

    ابزار فال حافظ


    قالب

    جایگاه

    شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۱۷ ب.ظ

    گفت : آقای امینی جایگاه من توی سپاه چیه؟

    سوال عجیب و غریبی بود! ولی می دانستم بدون حکمت نیست.

    گفتم: شما فرمانده نیروی هوایی سپاه هستین سردار.

    به صندلی اش اشاره کرد. گفت : آقای امینی، شما ممکنه هیچ وقت به این موقعیتی که من الان دارم نرسی؛ ولی من که رسیدم، به شما می گم که اینجا خبری نیست!

    آن وقت ها محل خدمت من، لشکر هشت نجف اشرف بود.

    با نیروهای سرباز سر و کار داشتم.

    سردار گفت : اگر توی پادگانت، دو تا سرباز رو نمازخون و قرآن خون کردی، این برات می مونه؛

    از این پست ها و درجه ها چیزی در نمیاد!

    خاطره ای از شهید حاج احمد کاظمی 

    نظرات  (۲)

  • علیرضا سپهر
  • خدا رحمتشون کنه
    سرلشگر شهید حاج احمد کاظمی از جمله افراد نابی بود که خداوند اینها رو برای خودش چید و برد
    تأسف از این که داریم هر روز این گل های سر سبد انقلاب رو از دست میدیم
    ایشون دو هفته قبل از شهادتشون مشرف میشن خدمت حضرت آقا (حفظه الله ان شاالله) و به آقا میفرمایند که دعا کنید شهید بشیم
    آقا بهشون میفرمایند مرگ معمولی و طبیعی برای شما حیفه شما باید شهید بشید اما هنوز به شما نیازه
    این رو خود آقا تو مراسم تشییع این شهید به چند نفری که دور آقا جمع بودن تعریف میکردن
    باید به آقا عرض کنیم که برای ما هم دعا کنن
    از شما بنده خوب خداوند هم میخوام که برامون دعا کنید
    ایام دهه کرامت، دهه ی سراسر نور و معنویت رو بهتون تبریک میگم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">