ا

ثـاقـب زهـرا

برکه ای در همین نزدیکی ست
با نیلوفری در آن
در انتظار دیدار ساحل
آه
چه انتظاری عبث
هرگز نشود این دیدار
تا زمانی که اشک برگهایش در برکه جاریست
نرسد به ساحل

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندها
حدیث موضوعی

تعبیر خواب آنلاین


  • انجمن

  • استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    فال حافظ

    ابزار فال حافظ


    قالب

    استعمار

    چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ب.ظ

    استعمار غربی به اسکیموها هم یخچال فروخته است.

    دکتر علی شریعتی

    • ۹۳/۰۵/۰۸
    • ثاقب زهرا

    اسکیمو

    استعمار

    نظرات  (۳)

    دلم گرم خداوندیست....
    که با دستان من گندم برای یا کریم می ریزد....
    چه بخشنده خدای عاشقی دارم....
    که می خواند مرا با آن که می داند گنه کارم....
    دلم گرم است و می دانم بدون لطف او تنهای تنهایم....
    ای دوست خدا را برایت آرزو دارم....
    پاسخ:
    متن زیبایی بود
    ممنون
    رحمتش کنه خدای مهربان شریعتی را که برای هر موضوعی گفته ای ناب داشت...
  • دولت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
  • خداوند رحمتش کند
    واقعاً نکات جالب و قابل تأملی رو نگاشتند ایشون

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    با شما موافقم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">