ا

ثـاقـب زهـرا

برکه ای در همین نزدیکی ست
با نیلوفری در آن
در انتظار دیدار ساحل
آه
چه انتظاری عبث
هرگز نشود این دیدار
تا زمانی که اشک برگهایش در برکه جاریست
نرسد به ساحل

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندها
حدیث موضوعی

تعبیر خواب آنلاین


  • انجمن

  • استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    فال حافظ

    ابزار فال حافظ


    قالب

    پله پله ... پیاله پیاله...

    يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۳۵ ب.ظ

    وقتی می خواهی از خدا تقاضا کنی، نگاهی هم به سوابق گذشته ات بکن.

    اگر اشتباه کرده ای، اول معذرت خواهی کن و بگو : خدایا! من را ببخش و بعد هم وقتی که

    می گویی بد کرده ام، نیّتت این باشد که دیگر خطایی مرتکب نشوی و بعد با صدق نیّت، استغفار کن.

    درس هایی از آیت الله مجتبی تهرانی

    نظرات  (۱)

    با خودم فکر میکنم که مگر میشود دیگر خطایی مرتک نشوم
    من که اگر هرنگاه و هر سخن و هر عملم با گناه مخلوط نشود روز و ساعات روزم به شب نمیرسد
    ای کاش بعد از عذرخواهی همه چیز تمام میشد
    البته امید بندگان گنهکاری امثال من به حبّ ولی الله (ولایت) خوش است
    که ان شاالله حبّ واقعی باشد
    دعای شما آرزوی ماست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">