ا

ثـاقـب زهـرا

برکه ای در همین نزدیکی ست
با نیلوفری در آن
در انتظار دیدار ساحل
آه
چه انتظاری عبث
هرگز نشود این دیدار
تا زمانی که اشک برگهایش در برکه جاریست
نرسد به ساحل

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندها
حدیث موضوعی

تعبیر خواب آنلاین


  • انجمن

  • استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    فال حافظ

    ابزار فال حافظ


    قالب

    وصف حال

    يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۴۹ ق.ظ

    باور نمی کنم...

    هرکز باور نمی کنم که سال های سال همچنان زنده ماندنم به طول انجامد،

    زیستن مشکل است و لحظات چنان به سختی و سنگینی بر من گام می نهد

    و دیر می گذارد که احساس می کنم خفه می شوم

    هیچ نمی دانم چرا.

    اما می دانم کس دیگری در درون من جا گذاشته است

    و اوست مرا چنان بی طاقت کرده است

    احساس می کنم دیگر نمی توانم در خود بگنجم و در خود بیارامم

    و از بودن خویش بزرگتر شده ام

    و این جامه بر من تنگی می کند این کفش تنک، عشق آن سفر بزرگ!

    آه! چه می کشم

    چه خیال انگیز و جان بخش است این جا نبودن!

    • ۹۳/۰۸/۰۴
    • ثاقب زهرا

    نظرات  (۱)


    از وقتی که تو رفتی ، آینده هیچ وقت نیامد که هیچ ، گذشته هم هیچ وقت نگذشت . . .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">