ا

ثـاقـب زهـرا

برکه ای در همین نزدیکی ست
با نیلوفری در آن
در انتظار دیدار ساحل
آه
چه انتظاری عبث
هرگز نشود این دیدار
تا زمانی که اشک برگهایش در برکه جاریست
نرسد به ساحل

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندها
حدیث موضوعی

تعبیر خواب آنلاین


  • انجمن

  • استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    فال حافظ

    ابزار فال حافظ


    قالب

    مشاهده انوار آیات قرآن

    شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۸ ب.ظ

    آیت الله تهرانی می نویسد:

    « حضرت آیت الله العظمی بهجت فرمودند: در زمان جوانی ما، مرد نابینایی بود که قرآن را باز می کرد و هر آیه ای را که می خواستند نشان می داد و انگشت خود را کنار آیه مورد نظر قرار می داد، من نیز در زمان جوانی روزی خواستم با او شوخی کرده و سر به سر او گذارده باشم گفتم: فلان آیه کجاست؟ قرآن را باز کرد و انگشت خود را روی آیه گذاشت. من گفتم: نه اینطور نیست، اینجا آیه دیگری است. به من گفت: مگر کوری نمی‌بینی؟! »

    نظرات  (۶)

  • دولت مهدی
  • بسیار عالی بود
    جداً خیلی وقت بود یه همچین سخنی نشنیده بودم که به دلم بشینه
    خدا اجرتون بده

    سلام
    استفاده کردیم
    ممنون
    سلام.
    ممنون از شما...
    آیت الله بهجت عارف بزرگی بودند...
    یادش بخیر..
    تا موقعی که در قید حیاط بودند ، در شهر قم ، هر جمعه صبح به گذرخان(مسجد فاطمیون) میرفتم و از بیانات و گاها نماز جماعت به امامت خودشون بهره مند میشدم...
    حیف شد واقعا...
    دو هفته قبل از فوتشون در مسجد حضور داشتند و من خدمتشون رسیدم...
    عموما به کسی نگاه نمیکردند و همیشه دیدگانشان به زمین خیره شده بود ، جسم نحیفی داشتند...و بسیار با زهد و تقوا و با احتطاط سخن مینمودند و همیشه مراقبه در عمل و رفتار داشتند...
    انگار همیشه در محضر حضرت ولی عصر بودند..
    افتخار بوسیدن بازوان و شانه شان را پیدا کردم..
    آخرین هفته ای بود که تشریف آوردند مسجد..
    هفته بعد هم مریض شدند و کلاس لغو شد و هفته بعد از آن هم دار فانی را وداع گفتند...
    یادم میاد تشیع جنازه و مراسم ایشان به امتحانات خرداد دبیرستان ما خورد که من نرفتم و نمره درسم صفر شد!!!!
    تابستون پاس کردم درس رو...
    جای شما خالی بود...
    ممنون از یادآوری این همه خاطره...
    یا علی.....

  • حضرت دوست
  • سلام وقتتون بخیر...ممنونم از حسن نظر و کلیک رنجه تون
    وبلاگ زیبا و دلنشینی دارید.
    با افتخار لینک شدید...
    موفق باشید.
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • نمیدانم اگر در مصر یا پاکستان بودم باز هم جرات و ادعای شیعه بودن را داشتم؟

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
  • محمد جواد ابراهیمی
  • سلام
    تشکر از حضور و دعوتتون
    وب خوب شما لینک شد
    قابل بود لینک کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">