ا

ثـاقـب زهـرا

برکه ای در همین نزدیکی ست
با نیلوفری در آن
در انتظار دیدار ساحل
آه
چه انتظاری عبث
هرگز نشود این دیدار
تا زمانی که اشک برگهایش در برکه جاریست
نرسد به ساحل

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندها
حدیث موضوعی

تعبیر خواب آنلاین


  • انجمن

  • استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    فال حافظ

    ابزار فال حافظ


    قالب


     به گزارش مصاف به نقل از شیعه نیوز، باری دیگر نماینده پارلمان حزب العراقیه عراق "احمد علوانی" بر تریبون های الرمادی ظاهر شد و به توهین های خود نسبت به شیعیان ادامه داد.

    وی که در جمع تظاهر کنندگان الرمادی و در میدان های موسوم به میدان های کرامت سخن می گفت در ادامه توهین و جسارت های خود گفت: پس از ازبین بردن مرقد[حضرت] زینب [سلام الله علیها]، بدون کوچکترین رحمی برخی شیعیان عراق -که وی آنها را عمال ایران در این کشور خواند- را سر خواهیم برید.

    پس از پخش سخنان ناشایست علوانی توسط شبکه "عراق القانون"، کمال ساعدی نماینده پارلمان عراق و عضو فراکسیون دولت قانون خواهان اخراج علوانی از پارلمان این کشور و محاکمه وی به دلیل اظهارات مستمر ضد شیعی اش شد.


    شایان ذکر است که "علوانی چندی پیش در مصاحبه با شبکه ماهواره‌ای بغداد و در توهینی آشکار، شیعیان عراق را به مزدوری ایران متهم و آنان را خوک و بزدل توصیف کرده بود".

    هم چنین چندی پیش سازمان اطلاعات یک دولت عرب منطقه، سندی محرمانه را به سازمان اطلاعات روسیه تحویل داد، که در آن اسامی کسانی که از دولت قطر رشوه دریافت کرده تا در جهت سرنگونی حکومت نوری مالکی تلاش و نیز  به ایجاد فتنه در عراق دامن بزنند، را ذکر کرده بود. اسامی این اشخاص در روزنامه روسی "تریبونا" منتشر شد.

    در این سند اغلب  شخصیت های بارز مخالف حکومت عراق و مبالغ دریافتی آن، به چشم می خورد، که از آن جمله می توان به: اسامة نجیفی 4 میلیارد دلار، رافع عیساوی 800 ملیون دلار، شیخ احمد ابو ریشة 500 ملیون دلار، شیخ حاتم علی سلیمان 500 ملیون دلار، ایاد سامرائی 500 ملیون دلار، احمد علوانی  200 ملیون دلار و...  اشاره کرد.

    منبع:شیعه نیوز

    نظرات  (۴)

  • ... خادم الزهرا
  • کلنا عباسک یا زینب


  • حضرت مادر.سـ
  • سلام و عرض ارادت
    بار دیگر از نگاه های مهربان شما دعوت میشود تا به نظاره ی آخرین بخش از مطالب سیره ی مادر(سلام الله علیها) درآیند.

    سیره ی مادر(سلام الله علیها) - بخش آخر

    تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir

  • محمد علیزاده
  • joratesho nadari jouje

    واقعا که!!!!!!!

     

    خدا لعنتش کنه...

    اللهم عجل لولیک الفرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">