ا

ثـاقـب زهـرا

برکه ای در همین نزدیکی ست
با نیلوفری در آن
در انتظار دیدار ساحل
آه
چه انتظاری عبث
هرگز نشود این دیدار
تا زمانی که اشک برگهایش در برکه جاریست
نرسد به ساحل

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندها
حدیث موضوعی

تعبیر خواب آنلاین


  • انجمن

  • استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    فال حافظ

    ابزار فال حافظ


    قالب

    جدیدترین تحریف علیه شیعه

    چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵ ب.ظ

    به نقل از خبرگزاری اهل بیت(ع)، گروه‏های سلفی در مصر در جدیدترین اقدام ضدشیعی این‏بار عبارت “لا فتی الا علی و لا سیف الا ذوالفقار” (جوانمرد شجاعى چون على(ع) و شمشیرى چون ذوالفقار وجود ندارد). را به عبارت “لا نبی الا علی” (هیچ پیامبری جز علی نیست) تفسیر و تغییر داده و با این اقدام موج تازه ای از شیعه ستیزی به راه انداخته اند.

    در همین راستا «ناصر رضوان» هماهنگ کننده ائتلاف فرزندان صحابه در گفتگو با روزنامه الوطن گفت: این گردنبندها پس از کشف و ضبط تفنگ‏های اسباب بازی که با فشار دادن دکمه روی آن عبارت “عایشه را بکشید” را به عربی تکرار می کند به بازارهای مصر رسیدند! 

    وی مسئولان مصری را مقصر ورود این گردنبندها عنوان کرد و گفت: ائتلاف فرزندان صحابه همانطور که نسبت به ورود تفنگ های اسباب بازی به مسئولان و تاجران مصر هشدار داد این بار نیز نسبت به مقابله با گردنبندها هشدار جدی می دهد.

     


    به نظر می رسد در پی بروز نشانه هایی مبنی بر احتمال ارتقاء روابط سیاسی میان ایران و مصر و بازگشایی سفارتخانه های دو کشور در تهران و قاهره، تندروهای وابسته به تفکرات سلفی که با برگزاری همایش ها و میتینگ های ضد ایرانی در صدد مخدوش کردن چهرۀ ایران و سنگ اندازی در راه بهبود روابط متقابل ایران و مصر هستند، این بار گردنبندها را بهانه قرار داده و چنین ادعاهایی را مطرح می کنند.

    سردمداران مذهب استعماری وهابیت و اذناب آنها در قالب تشکل‌های وهابی و سلفی، با آگاهی کامل از علل اصلی گرایش مردم کشورهای مختلف اسلامی به مذهب حقۀ اهل بیت (علیهم السلام)؛ و برای جلوگیری از این روند روز افزون، همواره سعی می کنند گرایش به تشیع را با طرح ادعاهایی در خصوص فعالیت های تبلیغی جمهوری اسلامی ایران، و برانگیختن حس قومیت‌گرایی عربی در میان اهل سنت محدود کنند، در حالی که خود نیز می دانند گرایش به حق، نیاز به هیچ تبلیغ و فعالیتی ندارد و حق‌جویان واقعی، در دشوارترین شرایط نیز در میان انبوه تبلیغات منحرف کننده، راه حق و حقیقت را با یاری وجدان حق‌طلب خویش یافته اند.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">