ا

ثـاقـب زهـرا

برکه ای در همین نزدیکی ست
با نیلوفری در آن
در انتظار دیدار ساحل
آه
چه انتظاری عبث
هرگز نشود این دیدار
تا زمانی که اشک برگهایش در برکه جاریست
نرسد به ساحل

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندها
حدیث موضوعی

تعبیر خواب آنلاین


  • انجمن

  • استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    فال حافظ

    ابزار فال حافظ


    قالب

    ولایت

    سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۲۴ ق.ظ

    امام صادق علیه السلام:

    مردم باید دقت کنند و از میان فقهایی که راوی حدیث ما هستند

    و در احکام حلال و حرام ما صاحب نظرند و به احکام اهل بیت(ع) آشنایی دارند،

    فقیهی را انتخاب کنند و او را در میان خود حاکم قرا دهند. چرا که من او را بر شما حاکم قرار دادم.

    اصول کافی ج 1 ص 67.

    • ۹۲/۰۲/۲۴
    • ثاقب زهرا

    نظرات  (۲)

    سلام بر شما و همه ی نویسندگان محترم این وبلاگ
    خداوند متعال چقدر باید به انسان توفیق بدهد تا بتواند در راه اسلام و قرآن و دین مبین اسلامو مخصوصاً در راه ولایت و ولی فقیه گام بردارد
    این افتخاری بس بزرگ است که نصیب هر کس نگردد
    شما راه را به موقع برگزیدید و راه را درست طی مسیر مینمایید
    به امید پیروزی اسلام و مسلمین در تمامی نقاط جهان

    پاسخ:
    ممنون از شما 
    خداوند به همه ما توفیق دهد تا در راه اسلام و قرآن و دین و دفاع از ولایت گام برداریم.

    آن اوایل حضرت آقا زیاد پیش آیت الله بهجت می‌آمد . در بار اولی که آمدند من خودم آنجا بودم، حضرت آقا گفتند: خبرگان مسئولیت‌های امام را روی دوش من گذاشته‌اند، من نه در علم، نه در معنویت مثل امام هستم، نه اقبال امام را دارم! آقای بهجت مدت زیادی سرشان را انداختند پائین، بعد سرشان را بالا آوردند و گفتند: شما بحمدالله با مبانی آشنا هستید، این وظیفه را شما قبول بفرمائید، من ملتزم می‌شوم که شما را تنها نگذارند، این دومین موردی بود که از پدرم ،اینگونه ملتزم شدن(با واژه من) را شنیدم!

    وقتی حضرت آقا برای رهبری انتخاب شدند عده ای آمدند محضر حضرت آیت الله بهجت رضوان الله تعالی و گفتند::

    آقای خامنه‌ای جوان است برای رهبر شدن!! آیت الله بهجت(ره) در جواب آن عده فرمودند: همان یکبار که گفتند حضرت علی(علیه السلام) جوان است و ایشان را ازخلافت منع کردند، برای هفت پشتمان کافی است ...!
    این روایات رو فرزند حضرت آیت الله بهجت بیان کردند "شیخ علی بهجت"

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">